reklama

Bav sa tak, aby si sa nebavil

Budem hnusná, kritická a nepríjemná, no aj to patrí k poznávaniu nových kultúr. O zábave mladých Španielov a iných radostiach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Madre mía. To čo je za „srandu“.

Tak to si hovorím celý rok, čo som v Španielsku. Myslíte si, že Slováci sa primitívne (cháp - výlučne pod vplyvom alkoholu, neinteligentne, bezducho) zabávajú? Ha-ha. Dovoľte mi zasmiať sa.
Dobre asi je to mojou neschopnosťou pochopiť medzikultúrne rozdiely alebo som prestarnutá 18 ročná stará dievka bez zmyslu pre humor... ale veď posúdite sami.

Najväčšia sranda pre vysokoškolákov Španielov z môjho intráku je:
1. número uno – prasknúť balónik pri niekom, kto si berie tácku v školskej jedálni (asi aby mu spadla)
2. dos – hlasno trieskať vidličkou a nožíkom do pohárov, vždy keď vojde do jedálne niekto nový alebo v prípade, že daná osoba urobila predchádzajúcu noc niečo „nekalé“
3. tres - každý rok na začiatku školského roka obhadzovať nováčikov sajrajtom, múkou, vajciami, kresliť po nich pohlavné orgány, striekať na nich vodnou pištoľou (dobre to môže byť zábava :D ), rôzne ich strápňovať a zosmiešňovať, spievať pesničky s textom "Títo nováčikovia sú úplne hovná!" a podobne (to je úplne v poriadku, keď sa bavíme o imatrikulačkách na strednej, ale nie o vysokej škole)
4. cuatro – každý štvrtok sa obliecť do nových, krásnych šiat ako na svadbu, dať si dvadsať centimetrové podpätky, zísť o poschodie nižšie do pivnice a tam sa tváriť, že ste na najväčšom fláme svojho života
5. cinco – po tom čo skončíte s pivnicou nasadnúť na autobus, ktorý vás zavezie na diskotéku, kde netancujete, podotýkam NETANCUJETE, len držíte svoj drink v ruke a balansujete na podpätkoch, potom sa párkrát odfotíte, aby to vyzeralo ako ste sa super bavili a následne to uložíte na nejakú sociálnu sieť, aby vám to mohli kamaráti komentovať a rozplývať sa, ako úžasne ste sa bavili
6. seis – opiť sa z dvoch pohárov sangríe, najlepšie ešte za dňa, rozbiť pár stolov, tanierov a pohárov a potom rozbiť niekomu, kto spí dvere o siedmej hodine ráno (a ak vám otvorí, lebo je hlúpy/hlúpa alebo neznalý/á mravov, zničiť aj vnútro izby a celé to zavŕšiť šľahačkou)

Verím tomu, že tento druh zábavy prežíva len kvôli tomu, že daní študenti boli doma držaní nakrátko a tak si doháňajú, čo za mlada nestihli (pochopiteľné). V opačnom prípade tomu nerozumiem a asi nikdy rozumieť nebudem, pretože nenachádzam nič brilantné na myšlienke „netancovať na diskotéke, aby sa mi nepovytiahli šaty, v ktorých som naprataná“ alebo „idem sa upraviť ako keby som išla na svadbu, len aby som si mohla tie nové šaty poliať svinstvom a ešte sa tak aj odfotiť, lebo je to švanda“.
Našťastie nie sú všetci rovnakí a mimo to sú celkom fajn. To len aby ste si nemysleli, že ich bohapusto kritizujem a zatracujem.

Bianka Valkovičová

Bianka Valkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Odkedy som sa naučila písať, neviem prestať. Dokonalosť ma nudí a svet je pred mojimi očami pekne štipľavý a farebný. Vitajte v mojom mikro-svete, ktorý pendluje medzi Španielskom a Slovenskom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu